Rob79,
Prośba o analizę logów
Zwiń
X
-
Nie podpisales linkow i nie wiem w co klikam. Utrudnia to analize.
Czy 80* to max do jakiej udalo Ci sie nagrzac auto.
Oprocz niedzialajacego EGR nic zlego z tych logów nie wynika.
Nie wiadomo tez czu grupa 000 jest wykonana w Basic Settings czy normalnie.
Co do braku mocy... wykonaj logi dynamiczne.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Przepraszam, ze nie podpisałem ops: może faktycznie nie dogrzałem auta... Grupa 000 robiona była w BS. EGR nie działa bo jest odłączony, klapa gasząca tylko została.
[ Dodano: Pon 12 Sie, 13 17:51 ]
Grupa 000 (BS) http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_138332.html
Grupa 003 (BS) http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_138327.html
Grupa 004 (BS) http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_138330.html
Grupa 011 (BS) http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_138328.html
Grupy 004, 007, 013 (statyczne) http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_138329.html
Grypy 001, 003 (statyczne) http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_138331.html
Komentarz
-
-
Trochę mnie nie było bo czasu brakowało.... Auto dużo paliło więc pojechałem na diagnozę do serwisu, o tego http://www.serwisdiesla.pl/ (podobno najlepszy w Rzeszowie). Panowie stwierdzili, że wszystko jest OK, jednak kazałem jeszcze sprawdzić wszystkie wtryski. Okazało się że leją i końcówki do wymiany. Zmienili końcówki, pojechałem się przewieźć, ale nie jestem do końca zadowolony, ma jakby muła. Zrobiłem logi:
statyczne z 08-Meas. Blocks:
(000,001,003) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142630.html
(004,013) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142629.html
statyczne z Basic Settings - 04:
000: http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142632.html
003: http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142631.html
004: http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142633.html
011: http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142634.html
Dynamiczne:
(000) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142635.html
(001) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142636.html
(004) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142638.html
(011) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142640.html
(003,008,011) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142641.html
(003,010) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142642.html
(003,011) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142637.html
(008,011) - http://vaglog.rtnet.pl/r.dyjak_142639.html
Proszę Was o ocenę i rady.
Komentarz
-
-
poza brakiem pracy zaworu egr -zaslepiony? reszta moze byc.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
EGR nie pracuje bo jest odłączony. Pominięty jest zaworek n18, działa tylko klapa gasząca. Dodam, że EGR nie jest zaślepiony, tylko przewód podciśnienia odczepiony od niego. Czy może to być powód "zamulenia"? bo mam wrażenie, że auto jakby za wolno przyspiesza. Słychać, że obroty rosną, silnik coraz głośniej ryczy, a przyspieszenie nie wzrasta, jak by przyczepa była zapięta...
Komentarz
-
-
po logach tego nie widac-tak jezdzi ahf seryjne .OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz